Thursday, May 1, 2008

penentu id0p??

ari nh aku bgn k0l 12 tgahari..hu3 mmg tr0k a aku nh,xle nk wt bini..bak kate mk aku laa...tp aku dulik pe!!~
act k0l 8 da trjage,dpt mms free yg buduh dr maxis..aik,br k0l 8???pe ag,smbg tit0 blik..

bgn2 dga mama jrit...
iman!!dah laaa bgn lmbt...xsidai bj lg...dh alang2 tuh,g cuci t0ilet!!!

aduss!!nh yg maleh ni....tp aku tekad utk cuci t0ilet ari nh!!!!pe ag,dgn semgtnye aku msk t0ilet...
adelaa dlm k0l 1 aku kuar t0ilet..mmg sgguh2 aku br0s t0ilet..bi0 trkzutt sume 0wg..
da siap2 tuh..tetbe ade msg dr tahem dgn biey...
biey-
salam gu.dpt usim x?
tasnem-dpt upu mane?aku xdpt memne.hahaha

aik!aku slh tgk tarikh kew???bkn 3 mei ea?plik t0l..
wt b0d0 dlu...pr0t yg lap0 nh kene di isi..haha xsen0n0h nye ank dara,bgn lmbt,pastu tr0s g mkn..papep0n,tga mkn tuh cuak gk nk cek upu nh...kene gtw mama dgn abah ni

iman:mama,da ley cek upu ari ni...
mama:ye???awl t0l..bkn 3 aribln?
iman:ntah..dia0rg da cbuk tnye2...
mama:xpelaaa...cek jew

dlm ati seb bek laa mama xmara bgn lmbt,penyelamat aku gk ea upu nh..huhu
da cek uh..
thniah...n0 ic bla3...USIM TAMHIDI SAINS DAN TEKN0LOGI..
aku xtgk bnde len daaa....usim?????sctech????xm0!!!!!!!!!!!!!
mama dpt tw je,seny0m bkn men lebar ag....die xtw aku xske...
aku nh bkn nye nk kufur nkmat,tp kak pqah p0n situ gk dlu...dpt mtrks p0n melaka sama dgn die,,,xde variasi r id0p nh...yg plg xthn abah ni laa..ade ke die ckp

abah:bgs laaa dpt usim...nnti ley bwk pajer0 g kls..haha
iman:ha???bwk kncil p0n fail..siap langgar m0t0,nk sur0 bwk pajer0 uh???nk tgk eksiden sume l0ri2 balak lnggar pajer0???ok jee...


then..cbuk laa d0k msj2 dgn sume..k0 dpt ne???upu cne????dll....lyn sj...
mama lak tr0s bkk tenet,nk tgk dfta ble...lmn web usim nh lak ade ke br 30 april..s0,die xupl0ad ag mklumat2 br,,,kte lega laaa,maleh nk tw psl mende2 nh...mama kecewa...s0ri,i cnt help u h0ho

aku lak pstu g usha2 buku2 mtrks kakak aku sem 1st kt usim dlu...gler byk habuk!!!menci nye!!!tpi2!aku elergic..da kms uh,jumpe la plbgai bku...chem,math,fzk,eng..muet...aha!BIO..da laaa xminat,tp mmg dasat r aku pulun sbb xminat nh...dpt B lak uh spm...sadis jew..s0wi pn.r0hani..
aku kene baja lek mende2 nh?????huh~sumpah da karat 0tak aku...
susun bku2 tuh..adehhh!!!mate aku da gtl2 nh..baring jap r...ngant0k lak..hehe pdhal br je bgn k0l 12...
tup2 tetit0...adela dlm stngah jam..
then mama jrit ag..
iman!!turun bwh..tlg p0t0ng bwg..!!


aku harap sesgt mimpi..nk sur0 aku ptg bwg????TIDAKKK!!!!!

mamai2 aku trn..lepak a dlu..wt air jap..
pstu mama kasi cili ijau2...bwg yg sgt byk....aduss~mamp0s laa aku...
mule2 wt2 pndi...mama tunjuk cket nk p0t0ng cli uh...yelaaa...selama nh owg gaji aku wt...aku sekadar pen0nt0n..
da stat p0t0ng uh...lame2 uh rs cm ble nk nanges nh??haha
bese smpi meleleh air mata..

iman:ble nk kuar air mata nh ma?
mama:pndilaa..sape ajr p0t0ng cli kuar air mata??len laaa kal0 pegang cli pastu genyeh mata tu...p0t0ng bwg yelaa
iman: x ea???hihi
mama:agp0n pki spec..xkuar nyelaaa..
iman:huhuhu ma,kal0 iman nk g mtrks melak tu cne?
mama:jgn nk ngengada...g usim tuh..
iman:tp an sc n tech...bkn nye mdic..
pdhal xde cte2 p0n..memandai jee..hihi
mama:xpela...ni mtks je,pas abeh mtrx ni br die tntukn dpt dntst ke..mdic ke..dll..ik0t pngk laaa..2 la aiman kene stadi t0l2..40% dr sem 1st,60% dr sem 2nd...tuk pngk last sem uh..
iman:blaja t0l2 tu yg maleh..huhu
mama:jgn nk ngengada ea..p0t0ng bwg p0n xpndi...mama kawenkn dgn ****** br tw..snang,umah die dkt..jte smbg je atap umah ni..hahahahaha
iman:xpsl je au mama nh..

then,tgk cter bella rermi smbil2 mkn nasi...kdg2 bod0 r plak0n2 nh,kn nmpk sgt tgku sandra uh bella...xkn xpasan..t0l x???sape tgk cte uh yg stuju dgn aku..*agkt kaki cpt!!*

mandi..s0lat..tgk tb...then,pe ag..usha ms jap...ysmbg tnye dpt upu mane membe2 len...
aha!tulih mende alah ni...memunthkan segala yg brlaku ari nh...huhu

senarai membe2 aku yg dpt upu...[setkat yg aku tw laaa...]

hasbi-uitm dipl0ma fisi0terapi
leng-uitm diploma chem engneerng
adil[maahad]-uitm sc c0mpter
hilmi hasin-uitm asasi law
nazmi akmal-uitm asasi kejuruteraan
zahid[maahad]-uitm perakaunan
ecah[pndn jaya]-uia asasi senibina n rekabntuk alam sekitar
faten deyla-uia asasi sains bersekutu
nina dgn kynn-uia asasi sc fzkal
nasyer-uia asasi law
faisal-uia farmasi
yana razali dgn adda-uia asasi ec0n0mi n sc pengurusan
ameer ridhwan[asis]-uia asasi perubatan
salhatul asma-uia asasi sains hayat
lah dgn amin-um asasi sc fzkal
lina[kisas]-um sains hayat
faten falah-usim tamhidi law
syaimaa dg fara ain-usim tamhidi mdic
dewi[maahad]-usim tmhidi pergigian
s0fwa[maahad]-usim tamhidi sc n tkn0l0g
pyan-upm bntulu srwk veterinar
kidey sanusi-UTeM dipl0ma kejuruteraan eletr0nik
amjad[asis]-UTeM manufctrng engneerng

papep0n..all da besh 2 ma frens!mtrks ke...u ke...kt mane2 p0n..stadi lekl0k,i'allah brjaye k...

PS:xpkr ag senanyer nk msk pe...nnti2 laaa...




2 comments:

.nasyer. said...

mule2 skali aku nk agkt kaki...hehe...cam budus je cite bella uh enn...aku pelik gile sal la aku nye mak n adik ske naw tgk.musykil btol...

sygku,ne ade org potong cili nanges2...nmpk nau xpnah msuk dapo! (cehhh...cam le aku terer sgt!)

pashtu enn,jgn le masuk matrix dow...same2 r kite boikiot matrix!!!

last skali...rmai gak enn dpt uia...xtau lak aku...hehehe

love+cyg+chenta+windu+mmuuahh mmuuahh+huggies,
nasyer ottz

GuGu said...

aku p0n chenta sama kamo0 nsyer!!