Tuesday, May 13, 2008

gurl$$ day 0ut~

akhirnye..setelah beberapa lame aku jd bibik kt umah..dpt juge aku berfoya2 dgn kengkwn..hahaha
senanyer cm da teruja sgt2 nk g men kt tymes square uh
..cm da lame gler xmenjerit2..then sape lgk yg jd mangse aku.mestilaa tasnem cun dgn yana cntek..hoh0 tp yana xley cz die da janji dgn naqlis nk g ts gk da nxt day[today laa kirenye]..mule laa kesedihan aku dtg,xkn xley kuar ag knn???da dpt peluang off day,bibik kn..kene gk kuar nh.
aku ajk jugak tasnem memandangkn kal0 aku dating dg
n die shir0 xmara cz die da g mtrx an.haha s0,plan bedua je,tp cm xbesh jerrr....kene g rmi2 br best jerit2. haha. s0,dgn menggunakn skill aku memujuk org,akhirnye aku brjaye jugak pujuk della g bersame. hoh0.

dlm k0l 11 aku gerak..della d
gn tasnem da smpi dlu,pdhal umah aku ag dkt. huk3. s0wilaa kwn. turun jer dr tren star 2 tetbe aku cm lupe kt mane ts nh. kene lintas jln ke. kene nek jejantas ke..nk tnye org malu. da laa kter nh org key ell.s0,brlagak cm pndi. tetbe nmpk ts tersergam indah dpn mata. keh3. wah![ala2 stacy pulak.]hahaha.
aku msk jer ts melangut. mane die0rg nh. maleh gler nk cri. seb bek xrmi. della kate kt SASA. lg la maleh aku nk cri. kt mane sasa 2.fl00r bape??sblh die kdai pe??at last di0rg gk turun jmp0t aku. then kte0rg p0n nk g cri theme park tu ktne. yelaa. jrg2 men knn. last aku men adelaa dlm beberapa thn yg lalu..pe la,tgk kt papan tande jelaa..nek lif jumpe. huhu. xde org lgsung???? nh kalo men be3 sah b0ring. nk tnggu org rmi[tp an mstilaa xrmi cz ari keje], kta0rg p0n singgah kt mcD. aku mestila nk mcflurry 0re0 an. xpe2,tasnem dgn della aku banje. hik3. tp die0rg bkn nye mkn byk,bubur, fillet o'fish.air.dgn kntang tuh. adeh,tasnem kate xsmpi 20,kene tmbh ag nh..haha. jht2. smbil2 mkn 2 ape ag..snap2!!!~
da abes mkn,nmpk laa ade org da msk theme park tuh. pe ag. mari kte tr0skn perjlanan kter. hoh0. kene byr rm30 s0wang. kal0 weekends rm35. mahal t0l an. aku semangat nk mas0k, tasnem dgn della cm da tkt2. hihihihi tga nk bli tket tu,abg yg jage kt entrance tu pnggil tasnem. pehal lak plak abg nh,tw r tasnem cun. rupe2nyer die kasi kad pas keje die tu. s0,kte0rg dpt r murah. rm22 s0wang. save 8 hengget. seb bek bwk tasnem cun. kal0 x,30 melayang cm tu jerr..haha [shir0 msti bngge..keh3]
da msuk tu ape ag an. msti laa kami bermain dgn gumbiranya!!~aku d
a xsbr2 nek r0ller c0ster tu. tasnem dgn della cuak jer.huhu. tp lps nek tu, tasnem ajak nek ag skali..haha. br tw best an tasnem. tp xnek p0n.fenin laa nek. da laa sekejap jerr. then kte0rg men mende yg pusing2 cm dak kcik yg sgt membosanknn dan memeningknn. sumpah aku xnk nek ag pasni. pastu della ajk men kete yg langgar+rempuh2 tu. aku n0 hal jerr. tasnem tkt, s0 die nek dgn aku. della nek s0wang2. da stat tuh, della nye kete xjln2. pehal lak della nh. rupe2nye die xtkan cm pedal kt kaki uh. hahahaha die yg ajk kter, die lak yg xreti.[jgn mara della =P] mmg sy0k r. habis tuh,kte0rg men ag skali..kah3. abg yg jg kt situ cm da pening r. kali nh kte0rg nek sndri2. ade gr0up chinese nh pon men gk. hoi hoi. mantop2 abes. da laa tue2. tp mmg dasat r kal0 langgar2 org. cm nk lpskn mara. huhu then cm da pnat gelak2. jln2 je ah. be4 balek tu, kte0rg bli t0ken nk men mende cm game kt mesin tuh, aku nk men yg nari2 tuh. haha xpndi p0n. FAIL. game tembak2 tasnem menang. tasnem nh pndi wo0 bab2 tembak menembak nh. hoh0. be4 kuar dr theme park tu kami snap lg~



then g s0lat jap. pastu aktvti kedue adalah SH0PPING~ngeeeeeee!~mmg dasat gk an hrge brg kt ts uh. kasut smpi 50% off. mant0p2. mmg kene dtg ag skali nh. tp poket kene penuh laaa..hihihi. aku nk cri beg senanyer. s0, mate mmg tgk beg jelaa...smpi kt satu p0rt nh beg cntek2 la jugak. ha???12 hengget je?nh da bape persen off??belek2 ble r satu. della p0n terpengaruh sbb aku bli, die p0n bli gk. dh laa hrge same.wrne same, c0rak sama, sume sama laa...alaa della, xya ris0, k0 g j0rdan, aku kt msia jerr. owg xtw kte gune beg yg sama an. hoho rm 12 je beg tuh?murah nyer. birlaa murah. aku dulik pe org nk kate. da kte ske an. then on da way jln2 tgk bj tuh, jumpe beg yg same cm kte0rg bli td. tp hrge die 20 la..mcm2 la,s0, kire cm berbal0i la yg aku bli tuh. then, jln tgk kasut..bj..mmg cntek2 laa..da la murah. pastu della bli selipar,ag murah, dh laa wrne die cweet gler. n da best thing is. rm5 je..huhuhu. ni laa beg yg aku bli tuh..sama jerr dgn della..k x?


then be4 balek, g bli air jap sbb teramat2 haus+lapar cket r. tasnem bli kind of asam yg aku bg dier dlu tp kali xmasam sgt cm yg aku bli ari tuh. lepak jap kt krusi kt tpi2 uh..b0rak2. gosip2. huk3. minum2. mkn2. smbil tu kami brgmbr skali lg..huhu yelaaa,nnti kn da ssh nk jumpe. della nk g j0rdan da end of da year k0t. aku kt usim,n9 je. tasnem i'allah g uia. msti sdey!!!!
mule2 tasnem tkt nk amek gmbr dgn mask0t tuh. tp an neym, aku tgk mask0t tuh yg malu+tkt dgn k0. haha. n i'm jus w0ndering sape dlm tu ek. laki ke pmpuan. cine ke melayu ke india... an??? aha!da pukul 5. tyme 2 g0 h0me. aku blik s0wang2 jer nek star. della n tasnem blik nek m0n0rail. bye2 tasnem n della!~luv ya alwess~

s0.dlm tren tuh k0l kak pqah sur0 die amek. nk g amek gaji last m0nth skali. xamek ag woo. xtw bape gaji bln lps uh. hope sgt2 byk. huk3. tga tggu kak pqah kt stesen tuh,tetbe ****** anta msg. die suro dtg amek gaji pls isyak. siot tol laaa.......aku cm da pns gler r. smlm suro dtg pg. then pg td suro dtg ptg. pastu pas isyak pulak????nh da lbey nh. kene ik0t ble die free lak. byk cntek k0. seb bek xg la. kal0 x mmg aku bkr dnkin d0nut tu. then smpi umah bz la lipat bj. kene prepare dinner plak. penat2. tp se0n0k!!!!!!


PS: kn best kalo fara ikot skali. mmg die borong abes r beg2 jt ts tuh. fara da laa nk g mesir. bler kte nk brsuke rie sesame ag???huuuu~

4 comments:

.nasyer. said...

hmm...
nampak cam besh jew...
aku pon nak ajak hanna,hanan,oss n atol lepak...
bebile free...
hehehehe
btw, tasnem amek ape kat uia?

GuGu said...

tasnem xdpt upu
s0,die tga wt rayuan dntst kt uia.

a h u y y said...

eyt...
cm knal je della tue...
die budak jepun ek dlu..??

GuGu said...

weh shahir
mmg die dk jp0n p0nn
sama ah dgn kidey tuh.