Friday, May 30, 2008

seLamaT tinGGaL semUa!!

hurm...es0k aku da nk g usim..further stadi..perasaan sgt berkecamuk. teruja. takut. sedih. gumbira. arrghhh~
dan aku sgt2 bz senanyer. tp aku luangkn ms jugak utk menuliss. pcking dah 95%. adelaa cket2 ag. nway, aku nk ucapknn bebyk tme kaseh pd sume yg tlg aku..s0k0ng aku selama nih..wt aku brjye msuk usim nh. especially tuk mama n abah. kak pqah, aimi..kwn2 sume..kt bl0g nh especially. tn0e. n0ny. nasyer. rizal. shahir. sume2 laa. thx l0tss. kt pecal. tahem. yana razali.m0ge k0rang sume brjye dlm id0pp. wafi[as requested]=D ..wafi nh i'allah dpt 12a1. aku d0akn slalo0. k0rang p0nn d0aknn aku brjye kt usim uh. aku nk smbg mdic jugak! satu2nye harapan keluarge[mama ckp]..k laa..mama da sur0 aku tit0..k sume. kal0 aku free aku akn tr0s bkarya. i'allah. asslamualaikum wbt.

PS: wafi, nnti k0 da bc nh. jgn lupe d0akn mkck tw. blja rerajin. jgn biar sumting else ganggu id0p k0 kayh !











6 comments:

A said...

man!

good luck dear!

aku doakan kau bjaya lam ape je kau wat~

*ingat aku slalu ye!

sayang kau!

<3

Budak Kampung Kita said...

ok aiman tahniah ko telah berjaya membuat ibu bapa ko rasa cukup bertuah mempunyai anak sperti ko. segala perasaan yg ko alami tu kejap je selepas ni semua pasni beres... selamat maju jaya

.nasyer. said...

laaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
pingu!!!!
aku baru balik holday....
terlambat r nmpknye...
tp xpe....
nak wish ko gak...
may u succeed in everything u do!
love ya lots and lots!!!!

a h u y y said...

gud luck weiyh...
semoga ko aman tenteram di sane..
jgn lpe pesanan pakcik mdnor yea..!!

.nasyer. said...

pinguu....
rindu same kamuuuuu
bile ko nak cuti neh...
blogging is not the same without u!
ceh,dramatic lak...
hehehe

GuGu said...

ya allah!
rndu nye kt k0rang sume!!
tyme nh aku xde kls.
2 ah singgah jap kt cni.

nasyer..tn0e!
aku wndu dgn k0rang!!