Sunday, May 18, 2008

bAck 00oFF~

BACK O0FF!!
im tired and im feeling really really tired !! damn TIRED !!
ive a l0t 0f things t0 think off...s0 many things to d0ne..BYK !!!! SGT2 BYK !!
s0, jus st0p disturbing me..shhuhhh !!! shhuhh !! GO AWAY FR0M MY LIFE !!!
k0 igt aku da xde keje len ke nk lyn k0 s0rang???
k0 igt aku da xde mende len nk wt????
da xde mende len nk pkr????
da xde org len aku nk pkr selaen k0 s0rang ha????
sedar laa dri cket..if i said back o0ff ! then BACK O0FF !!
o0o0...k0 pkr dgn prkataan S0RI k0 yg xde nilai tuh, snang laa aku nk trime k0 balek ha ???
wah3 ! pndi laa k0 ckp sdgkn nabi ampunknn umat nyee...
mslh nye skng, sbb mulut bdn binasa ! spm k0 bm A1 knn?
s0 ? xphm bhse kew?
SHIT !!
s0 ...... BACK O0FF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comments:

A said...

erk,kau nape man??

gangguan emosi ka??

meh story!

Noraini said...

oit cik kak.. ape hal nih..
hang ok x?
uish..takot aku bace blog kamu.
hoho..
take a deep breath ya?
kasik lempang je sama dat guy tuh.
hohoh.

Budak Kampung Kita said...

apa bahasa ni pingu. alahai ko ni, luahkanlah betul2 banyak kawan2 nak tahu. banyak yang boleh berikan nasihat dan pandangan yang mungkin melegakan sedikit tekanan ko tu. hahahaha

.nasyer. said...

nape neh babe?
meh cite sket....

GuGu said...

huk3

aku da 0kie laaa...
kene luah cmtu..
then im ok.
thx kwn2 sume !