Wednesday, April 30, 2008

heLL0ow!!

aiii..salams~
anda sume bulih ucapkn "slmt dtg pin
gu ke dunia bl0g ini"..
well,senanyer xtw r dpt kekuatan dr mana nk tulih bl0g nh..[act,its n0t kekuatan laarr...]
cume i like to read
sum0ne else punyer bl0g...l0ts of ppl..yg still stadi,kt dlm ngare,0bersea...yg da keje..mmg byk laa..
byk bnde i dpt.mcm2..

n an0ther reas0n is,i like 2 write,,s0,da pas f0m 5 nh mmg da lama gler xnulih..dkt 3 bln,0tak p0n da karat..
adela cket2 tme keje kt
dnknd0nut dlu tu[ececeh,,zmn d0lu2 r,padahal br a week benti keje]..2 p0n wt menu analysis,bkn kene perah 0tak p0wnn..salin jew
kene tgk adek i nyer karangan..nk pmr laa katekn..laki
lak tuh..ish3,maleh bkn men ag,tulih krngan cm dak dajah 1..
n then i decide nk wt bl0g nh..ader gk r rs cuak 2..hi3...xtw sbb pe..
n0w its 1 0'cl0ck in da m0ning..1st may 2008
ceh!tarikh cntek jew..padahal xrncang p0
nn..

btw,
20/2 till 24/4 i keje kt DUNKIN DONUT TESCO AMPANG
24/4 last keje..mmg sadis laa
25/4 g sk0ol...tit0 kt sana
26/4 grad day..

27/4 stat balek tnm anggur kt blkng umah..maid plak blk ind0n 2 bln..[mende i plg menci cz xde sape nk msk..seb bek ari ahd,my m0m ader..]
28/4 pg2 lg da kene bgn b0ut 7 am cz adek g skul,prents keje..kene bgn awl teman nnk i..4 ur inf0m,nnk i tggl dgn i..kene sidai bj,sapu umah..pastu m0p ag...[setelah 5 bln xwt mende2 nh..]...then smbg tit0 blek..haha...bgn lek k0l 11,msk nasi,g0reng tauhu..telur..seb bek abah balek anta lauk dll...kalu x,kebulur nnk aku
29/4 aku wt mende yg sama cm da day be4...
30/4 mama cuti...snang ati cket cz ade owg msk!weeee~
then g anta unif0m keje..mmg xsbr nk g cz wndu gle kt d0nut2 n kak dilla,yanti,kak yati..apis..tgk2 ader ******.igtkn kak yati..bg bj,bli d0nut cz da wndu mkn then tr0s blah..maleh aku nk tgk mke die..usha jap pizahut,dlm ati ckp,'die bz laaa..tp ari nh die last..'then k0l xagkt,anta msg jelaa...da gerak br die reply..ade manger die rupenyer..cbuk jew!!huhu die nmpk kter laaa...xpela.die keje p0wn,nxt tyme kte jumpe ea!!biiznillah~tr0skn prjlnan tgk ma sis kt pndan mewah,manyak gler die cte psl exam...fenin aku..kt k0l 8 br smpi umah~~

skng nh da msk a new m0nth,bln nh aku REtest jpj,h0ping dpt P cpt...i'allah~rslt upu kuar..[aaargghh!!cuak seh!!!]kak pqah nye bzday,,tahem p0wn..rmi rs nyer lahir bln nh..bln aku tnm anggur balek,bln aku kne wt keje umah,cuci t0ilet...ng0ngong0 kak onn!!!!!!!!!!!!!!!cpt la blk dr ind0n tuh!

by:aiman@iman@pingu@penguin@gugu@ngungu
1st may 2008
thursday
1.00 am





4 comments:

A said...

bile kau mau blanje aku

ddonut!!

dh lama mnanti nh.

haha

Noraini said...

hye. kite da bace blog awk.
best nye keje.
huhu. retest jpj?
fail ke arituh? huhuhu...

.nasyer. said...

pingu!!!
aku nak kate...
slmt dtg ke dunia blog!!!
cewahhh...cam aku dalme je blogging neh...bajet la plak!!!
*wink wink*

lg 1 aku nk ckp...
aku chenta same enfon lu!!!!!!

daaaaaa bibik!!!
syg sama kamu

Budak Kampung Kita said...

You All memang generasi baru remaja yang hebat.