Wednesday, May 7, 2008

gumbira~

yah!. aku gumbira. sgt2. yiippppie!!.
yesterday i g0t my driving test AGAIN as i failed last m0nth at da bukit. hu3. ar0und 8 0'cl0ck i've reached at da drvng class and guess what? i'm da 1st pers0n. h0i h0i.awal sgt plak. brsemangat gler ah. tggu nyer lame r dak2 len. da r ramai. k0l 820 br gerak. otw uh,uish driver bwk laju gle. cm pelesit. da la xpki seatbelt. *pkck,kang xjd test ari nh..kene g sepital pulak..*.ho0h0o

hoh0hoh0ho0. l0ts of ppl meh tking da test. we are late n there are alm0st 200++ ppl beratur cm pnjg gler. afta a while, i g0t my angka giliran and..huh??? i'm da third pers0n????haish. dup dap dup dap dup dap....bulih melet0p jntung aku nh... tkt bangeeett!!!!!!!!!
waiting f0r da jpj tester makes my heartbeat bec0me faster and faster. tgn aku sejuk bai.

smpi jer turn aku, *bismillahirrahmanirrahimm...*. vro0o0o0m...cm machine gun k0 tw x kete uh..hahaha. seb bek st0p kt garisan kuning uh. nk turun bukit yg aku gabra nh. ah!i've t0. skali aku tekan minyak..lg dasat r bunyi die dr yg 1st [tyme nh mmg lbey semanagt r...]..yaho0o0!~
seb bek turun bukit uh cz 1st tyme aku dlu fail cz xturun bukit,undur siap, cm si0t jerr.
rs cm lega gler ah pas turun bukit uh..ssb aku xde hal ah bab2 parking dgn 3 penjuru nh. *ade gaye2 berlagak x?? weeee~*

aha!! aku gumbira cz aku pas test tu~ yea2!! da de lesen...b0le merempit!!hahahahaha. abes awl gk r,dlm k0l 11, ayh aku amek..muke gmbira jer msk kete,nnk aku p0n ade.."j0m g alamanda. tgk2 kete br, ne tw da b0le bli kete. wtpe ade lesen xde kete an? agp0n mama meeting kt ptrajaya.." yaho0o0o0~ o0ppss!aku gumbira bkn sbb nk g bli kete, tp dpt jenjln..celebrate ah. agp0n kt umah xya masak...mkn kt luar sudah. hehe.

smpi alamanda uh, aku nmpk McD.woho0ho0..cm 0rg ngantuk d s0r0ngkn bntal r. aku da ngidam gler mcflurry 0re0 uh. pe ag, balun 1 rr..jln2 tgk kete kt tga2 alamanda tu , wah!chantek nyer kete..lame gk lepak kt citu..
then abah bl bj laa...selipar laaa..then aku terigt,i've to buy cards..or present 4 mama. m0ther's day sbtu nh. singgah jap r mph. lama gk r aku kt dlm uh. pusing sane, pusing sini, belek itu, belek ini...bli gk r seketul kad yg quite BIG. yg pnting ikhlas. g lunch. xmkn byk p00nn. then be4 balek, bli lg 1 mcflurry 0re0. haha. ser0n0k2.

da main thing is aku ser0n0k+gumbira+puas hati+happy+senyum sampi telinga+YAHOO0O0~ cz i've passed da jpj test and 1 cn hv mcflurry 0re0 n0t 1, but 2!!yippppiie!!!

6 comments:

.nasyer. said...

ko besh la... da pass... aku neh ha... due2 gagal!!!!! lau nak tau lbey lnjot bce blog aku yer....

Noraini said...

wahh!
dah lulus jpj erh?
best nyer..
aku next week pon jpj gak.
wish me luck yer.
da la xreti bwk.
huhu..

A said...

man!!

im soo super duper jeles

kau dah lepas JPJ test!!

GuGu said...

kpd nasyer...nony..tn0e

gdluck wt jpj test
belasah jerrr
wt lekl0k
jgn tgk pgawai jpj uh
wt cm tga blaja..

all da besh!

Budak Kampung Kita said...

ala suma sibuk berbicara soal test lesen. nampak gayanya bila ada kete nanti boleh la kami tumpang. bla3

a h u y y said...

hoho..
pkck yang bwk ko gi imkeda tue agak2 aku kenal tak..??
hoho