Thursday, December 15, 2011

just read.

salam :)

at last,,my beloved 'kakak' @ batchmate is getting married. tak sabar rasenye nak dpt 'abg long'. hihi welcome to the family big bro! *ke cam pelik sebut camni? :)

lagi syiok kalau bole sebut skrip yg sama kt the true abg ipar,,cptla cptlaaaa...huuuu

dan lebih teruja sbb 1st tyme dpt wedding invitation ade nama sndri. kalau tak mesti tergolong dlm kategori dan keluarga or sekeluarga. haih seronok!

dan pastinye bile da ade yg stat 'engine' ni,,ramai la jugak pengikutnye kt blkg lps ni..dah jodoh,takpe kawen awal ni,bole elak fitnah.tu yg baeknye :)

kalau ade yg gatal nak tanya sy ble,jwpn nye still sama..insyaAllah. bak kata besday girl harini,jangan doakan cepat dapat jodoh,tapi doakan dapat yang soleh,,ameeeeeeen..:)


. . . . .

final exam bout less than a month. da nampak dari dulu byang2 timbunan buku yg perlu dibaca,5 subjek core semuanye. akibat jadi tikus putih oleh ketiadaan mdsem tahun ni, jadi trpaksa perah kudrat sikit utk final exam kali ni. Ya Allah,berilah kami kekuatan untuk hadapi semua ini Ya Allah..


still aktiviti tyme lect ble da tak bole concentrate ialah bg 'surat cinta' dgn org dpn.huhu

. . . . .

dan setelah sekian lama saya hanya mengalami accident dgn pagar rumah,kali ini viva kesayangan trpaksa dihantar utk plastik sugery,atau lebih parah botox supaya kembali kpd keadaan asal. dan saya da serik accident kerana trpaksa brhadapan dgn polis msia dgn kata2 angkuh; saya polis,saya tahu kerja saya,awak jangan banyak mulut!

huh! tobat!


sedih! T.T

nota hujung jari kaki:
>ain adnan;kwn skola rndah pon nak kawen ahad ni,mabruk!
>saya nak pegi turki jugak! nak ikot!
>tlg jgn pandang sy mcm tgk hantu sbb sy gelap,plis! heh

7 comments:

Faariis said...
This comment has been removed by the author.
bintul-bakr said...

kak zu ke yg nak kawen?? wah3~
barakallah to them :)


p/s:gugu bile lagi?hehe

Faariis said...

nampak kete tu cam sedang cair... huhu...

nanti boleh r klu tersalah wat kat patient, jawab 'saya dokto, sy tawla keje saya.' haha... briliant2

xam xam xam...

Zawani Zainudin said...

isk.. tak patut la orang yang pandang pelik tu though you're a little tan. huhu.

GuGu said...

Bot> aah, kak zu kawen nxtwk! Ak yg xsbr,, huhu ak tggu org dtg pinang huehue Awk tu ble lg macek haha

Chan> ko sbut tu sbijik cm mak ak sbut lps ak accident,,huuu sadis viva ak tu weh!

Zwen> kte amat gelap skali,,, huhu xpe,hitam tu klasik n menawan.kn? :)

bintul-bakr said...

guuuuuu..kite ade event taon depan.awak freekan diri time saye balik msia nnt okeeeeeeee!

GuGu said...

Bottttttt..awk jgn bg sy skit jntung! Huuuuuuu cte la cte laaaaaa!~