Saturday, July 4, 2009

b0at tag ag..huuuu~

1. apa perasaan anda sekarang?
emm,,besh sbb bole slalo0 blk umah..sdy sbb kene tnggalkn all my best frenss at nilai..n dlm ms yg sama tk0t+smangat nk stat lecture nxtweek.huhu

2. saya nak makan..
ABC k0t.huhu.secret recipe dgn b0t,tim2,mina,hanan n ecah sprt suatu ketika dahulu..precious memories~

3. saya x suka...
brsndirian,,d ganggu ketika menonton m0vie or drama k0rea n japan,,d k0ngk0ng,,trpksa pisah dgn all ma frenss,,n ada org len nama PINGU.haha.sengal~

4. impian saya...
da alang2 amek medic,brjaye jd d0c yg da best,,jd speacilist,,then nk further ag kt luar negara,,jd prof ke..bt0l serve da nation for our ppl,,,,then,tgk kwn2 yg len brjye..fmily sy bhgia n hepy slalo0..byk ag r senanyer..

5. haiwan yang saya x suka..
sy hanye suke n cintakn penguin shj.haha.

6. saya harapkan..
ill be a better person in da future..insyaAllah~

7. jika boleh putarkan masa..
ntah laaaa...bak kate bot,kenangan itu indah..tp kalo bole sy nk putar ms supaya sy bole buat bnde2 yg sy xsempat buat wktu dolu2.byk 2 k0t.

8. saya pada 10 tahun akan datang..
DR GUGU insyaAllah..

9. handphone saya adalah sebuah?
mesin utk brhubung dgn fmily,kwn2..org2 trcinta.haha.merangkam memori2 indah brsama mereka sume..kalo bole sy nk bli a new one as da one dat i hv rite now da bengong.

10. saya pernah bercinta sebanyak..
sepanjang ms,,dr mula sy brnfs,sehingga kini n insyaAllah sehingga sy hembuskn nfs 1 ari nnti.

11. saya suka pada..
bnde2 yg cntek,indah..sedap mata memandang..xmenyakitkn ati..n of course fmily n kwn2 which are my precious things.

12. kawan-kawan saya..
mcm mane anda tgk sy,mcm 2 jugak laa kwn2 sy.

13. pernah dikhianati?
sape yg xprnh knnn??

14. apakah yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
ntah..mls pkr.

15. senaraikan 8 orang untuk d tagged.
~timah
~shahir ghazali
~zaida farhana
~liyana razali
~farah nordin
~bob

1 comment:

liyanaRazali said...

ak ade!
yeay!
muahx..hehehhe
(trlbeyh xcted)