Sunday, August 24, 2008

perginya se0rang saHabaT~

tanggal 26 0g0s akn dtg....aku akan kehilangan lg seorg sahabat...fatin adilah khairuddin..ya allah. sedihnye hanya allah yg tahu..kenape msti mcm ni????

mengapa kita d temukan...
dan akhirnya kita d pisahkn..

mungkinkah menguji kekuatan..

keteguhan dan kemanisan iman...~~


deyla...
5 tahun kite brsama.. rsnye tu dh lbey dr cukup kite saling mengukir kenangan manis dan pahit bersama..insyaAllah...sesuatu yg brlaku pasti ada hikmah nye..
dan sememangnye aku prcaye sahabat sejati kekal abadi walau d mana kte berada..

aku d0akan k0 brjaye d sana..

jage dri el0k2..

kuatkn dri k0..
igtlah harapan yg menggunung mengiringi k0 ke sana..
doakan aku jugak ley further mdic kt cni...

DR FATIN ADILAH KHAIRUDDIN

aku akn menunggu kepulangan k0 =)


aku shayang k0 sgt2...sgt!



PS: sori sgt xdpt anta k0 kt klia...

4 comments:

mohad said...

salam... tak nak join gath ke...

GuGu said...

urmm.
ble?

[sakuradila] said...

aiman...sedeynyer....aku syg gak kat ko...blaja rajin2 taw...doakan aku ye...terima kasih sgt...syg ko...

GuGu said...

syg k0 gk della!!