Sunday, July 13, 2008

.:thIngSs geTtiNg w0rsE and evEnn w0rSe.:

pejam celik pejam celik..pastu pejam jerrr...then celik...memang sekejap sgt2 rsnyer ms brlalu ann..senin.selase.rabu.khamis.jumaat then weekends...nk ik0tknn dkt 2 bln da aku kt usim nh..siyes kate. nk mid sem break n of course mid exam..dgn ati yg tulus lg ikhlas dan kudus... aku xsdia ag laa nk exam nh..T T . kite tkt laa...rs nyer nk spm dlu p0nn xtkt cmni..[ye kerr]..sbjek2 sainss 2 rsnyerr mmg kelemahan aku laa. aku akui tp cuba utk menidakkan nye sbb ley ganggu em0si akuu... aku slal00 ngadu kt s0fwa. die mmg tw laa aku cne. kta0rg stadi sesame....mama!! cne iman nk amek mdic nh. xsdia laaa...
aku tgk dak2 mdic blaj0 p0nn.. perhh! tga brkfst p0nn bkak buku...mmg gler r..
btw, aku cm minat lak nk further dlm chemistry in industry..besh x agk2?? mama ckp pluang keje p0nn byk. tp mdic? xknn nk biar brlalu cm tu jerr. urmmm..nh ponn bnde yg amat memeningknn aku..evryday mmg xknn trlps utk pkr laa..peHHH~ mau pecah pale edenn..applied phsicss?? p0nn ok whatt?? ley jd cm cgu rahim. p0wer dlm fzk...hehehe oklaaa tuu.
tyme2 aku byk mslh nh, aku dibebanknn pulak dgn hal remeh temeh.. kwnn aku yg xdpt nk bezaknn mane baek n mane burukk..bkn cmtu senanyerr..die xpndi nk judge 0rg..die igt sume 0rg kt dunia nh sama???? hohoho die slh. evry each pers0n hv different characteristic k..they are all different..da thing is, die wt pale aku celaru. sgt2. meng0ng nyerr budakk. bikin kter pns jerr tw.
berbalik semula kt 'title'...mmg thingss getting w0rse. last weekend[smlm laa kirenyerr]..tga stadi nh. wt math n kmia, pale aku ley lak pkr sh0pping dgn mama n kak pqah..tgk m0vie dgn kwn2..tgk cter k0rea..cter hndustan ker..waaaAAA~~~ beshnye sume2 uhh. sememangnyer aku da stat tenseN. aku memerlukann sesuAtu utk ilangknn tensi ini...sape ley tlg aku agkt kaki!!! sdey rs nye tnsi ini...ngapain d0ng???
aku on9 nh p0nn setelah kls english xde. ape ag,lepak lab c0mp laaa. da lame rsnye bl0g aku nh menyepi..ptt nye stdai ann? tp aku mmg nk luahkn kt sese0rg. jd k0rang yg bc nh laa mangse aku..urmm, nxt week da stat kuiz t0pikal. then pre mid sem test. then exam arab n english k0tt. d0aknn kter ye..xske ke d0aknn tuk kter?? [pinjam ayt cgu rahim]....
sape2 yg bc blog aku nh bg laa cket kate2 semangat ek!!plizzz! n aku xsaba nk jumpe mama n abah mlm nh. wndu sgt2 daaaa..btw,thx kt kwn2 aku kt cni sbb dgn adenye dia0rg aku b0le relese tnsi sket..

4 comments:

Noraini said...

hey.
nak exam da erk?
pape pun goodluck lah.
jgn biarkan bende kecik n remeh temeh ni wat serabot otak.
letak sume tu kat tepi.
biase ar tu.
dugaan bnyk je kan.
be strong.
and take care of urself.
taaa.

PS: aku da tuka url blog tau. aini-nony.blogspot.com

yed aka p.Ramlee?? said...

haish..huhu....mmg xlyk...stuju......mk jdk sies lak arr...haha...tanx for da coment...ite pom pdm la kerna aiman ckp cmtu..haha....aiman x ksh.......kiut...kiut.....kiut...hoho............smgt sket....wt kuiz paktikal leklok..haha...sdey azi xde..haha....sob2...dugaan...isk2....cr la ahli gosip gurl baru..huhu

GuGu said...

walawehh pramlee..
k0 nk ke jd ahli g0sip gurl????

inn :) lady gagaH said...

aiiiippp,,
ingat shoping ke, apa ke, what ever la. heheheee
2 la cubaan dlm blajar...
banyak benda y akan datang...
doa+tawakal+makanan seimbang, insyaAllah... All de best.. wish ur luck kiut+pingu=airman
(cenyum e2 come)^_^